Zapytania ofertowe - archiwum

Wykonanie przeglądów okresowej kontroli stanu technicznego 26 budynków komunalnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm.)

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. Zamawiający.

Zamawiający - Gmina Prostki, w imieniu której działa:

Wójt Gminy Prostki

19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B

tel. (087) 6112012,  fax.  (087) 6112079

II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.

Wykonanie przeglądów okresowej kontroli stanu technicznego 26 budynków komunalnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a) i b) ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm)

III. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przeglądów okresowej kontroli stanu technicznego 26 budynków komunalnych na terenie Gminy Prostki. W ramach zamówienia należy:

a)  sprawdzić stan techniczny elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351 z późn. zm),     

b)  sprawdzić stan techniczny instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U.2021.2351 z późn. zm),

c)  sporządzić stosowne protokoły z przeprowadzonej kontroli

Wykonawcy powinni przedstawić cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu Zamówienia, w której należy również uwzględnić koszty dojazdu do kontrolowanych obiektów.

IV.  Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2022 r.

Termin związania ofertą - 30 dni

V. Miejsce i termin składania ofert.

a)  Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Wykonanie przeglądów okresowej kontroli stanu technicznego 26 budynków komunalnych”;

b)  Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Prostkach przy ul. 1 Maja 44B (pokój 106) w terminie do dnia 10.06.2022 r. do godz. 10.00;

c)  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2022 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10 lub w Sali Ślubów.

VI. Oferta powinna zawierać:

a) Wypełniony formularz oferty zał. nr 1;

b) Wypełniony formularz wyliczenia ceny ofertowej zał nr 2:

c) Parafowany projekt umowy zał. nr 3;

d) Wykaz osób z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do realizacji zamówienia zał. nr 4.

VII. Sposób przygotowania oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej nieścieralnym atramentem i przesłana zgodnie z wytycznymi w pkt. V.

VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki.
  2. W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:                                                                                                              Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:

Nazwa kryterium                                              Waga   

Cena ofertowa brutto (C)                                    100%       

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

C= Cn/Cb x 100

gdzie:

C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę, 

Cn – cena najniższa z ofert

Cb – cena oferty badanej

  1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
  2. W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
  3. Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się  o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu.
  4. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
  5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

IX. Warunki wykluczenia.

Zamówienia udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,  a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)    posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

3)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)  pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania

X. Odrzuceniu podlegają oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
  3. oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym.

 

XI. Dodatkowe informacje.

1. Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu 876112863

2. Oferent może złożyć jedną ofertę.

3. Zamawiający może zażądać od wyłonionego wykonawcy dostarczenia dodatkowych oświadczeń i dokumentów.

4. Oferty które wpłyną po terminie wyznaczonym w punkcie V lit. b nie będą rozpatrywane.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

XII. Załączniki

Załącznik Nr 1 – Formularz oferty

Załącznik Nr 2 – Formularz wyliczenia ceny ofertowej

Załącznik Nr 3 – Projekt umowy

Załącznik Nr 4 – Wykaz osób z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do realizacji zamówienia

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: ds. budownictwa i utrzymania mienia komunalnego
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 czerwca 2022 08:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Kożuchowski
Ilość wyświetleń: 701
10 czerwca 2022 14:10 (Wojciech Kożuchowski) - Dodanie załącznika [protokol_z_wyboru_wykonawcy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 czerwca 2022 08:57 (Wojciech Kożuchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 czerwca 2022 08:56 (Wojciech Kożuchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)