Znak sprawy: RI.271.39.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy: RI.271.39.2020
I. Zamawiający.
Zamawiający - Gmina Prostki, w imieniu której działa:
Wójt Gminy Prostki
19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
tel. (087) 6112012, fax. (087) 6112079
II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.
„Wykonanie utwardzenia pobocza na drodze gminnej w miejscowościach Miłusze i Miechowo”
III. Przedmiot zamówienia.
Zadanie 1 - „Budowa chodnika na działce gminnej 15/26”
Zadanie 2 – „Utwardzenie pobocza na drodze gminnej w miejscowości Miłusze”
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu utwardzenia pobocza drogi gminnej w miejscowości Miłusze i Miechowo. Zamówienia składa się z dwóch zadań:
Zadanie 1:
Budowa chodnika w miejscowości Miechowo na dz. geod. 15/26, 35, 34
Chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm o szerokości 0,7m na długości 49,65m ograniczonej krawężnikiem wtopionym 15x30x100 na ławie betonowej i obrzeżem betonowym 6x20x100 oraz utwardzenie
z kostki brukowej przy przystanku autobusowym o wymiarach 3.8x1,1m na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm. Wjazd na działkę z garażami z kostki brukowej gr. 8cm o wymiarach 4,5x0,7 na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm, ograniczony krawężnikami wtopionymi 15x30x100.
Zadanie 2:
Utwardzenie nawierzchni pobocza drogi gminnej w miejscowości Miłusze
Utwardzenie na odcinku od km roboczego 0+000,00 do km 0+147,37 na długości projektowanego odcinka pobocza drogi o szerokości 0,9 m na terenie działek o nr 44/1, 45, 46, 77/2. Pochylenie poprzeczne nawierzchni pobocza zaprojektowano jako 2 % jednostronne, celem umożliwienia odpływu wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów przydrożnych. Nawierzchnię pobocza drogi gminnej należy zamknąć ze strony jezdni drogi gminnej krawężnikiem betonowym o wym. 15x22 cm,, posadowionym w świetle z nawierzchnią drogi gminnej +2,0 cm i ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Od strony sąsiednich działek pobocze zamknąć obrzeżem betonowym o wym. 8x30 cm, posadowionym w świetle z nawierzchnią pobocza 0,0 cm i ustawionym na ławie z oporem z betonu C12/15. W ciągu drogi zaprojektowano zjazdy indywidualne o szer. Nawierzchni 4,0 m o konstrukcji nawierzchni tak jak nawierzchnia pobocza. Na zjazdach należy wykonać skosy najazdowe o wielkości 1:1 [m].
IV. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia:
do 30.11.2020 r.
Termin związania ofertą - 30 dni
V. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć /np./ :
VI. Oferta powinna zawierać:
VII. Sposób przygotowania oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskimi w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego na : „Wykonanie utwardzenia pobocza na drodze gminnej w miejscowościach Miłusze i Miechowo”
VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Kryterium nr 1
CENA OFERTOWA 80%
C= Cn/Cb x 80%
gdzie:
C- liczba pkt. za kryterium
Cn – cena najniższa z ofert
Cb – cena oferty badanej
W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Kryterium nr 2
OKRES GWARANCJI 20%
G = G0/Gnw x 20%
gdzie:
G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę
G0 - okres gwarancji zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie
Gnw - najdłuższy okres gwarancji zaoferowany spośród ocenianych ofert
Maksymalny akceptowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje przyjęciem przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu
maksymalnego tj. 60-miesięcznego.
Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego termin realizacji to 36 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Brak wskazania/ wpisania w „Formularzu ofertowym" okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, iż Wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez Zamawiającego) okres gwarancji.
W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Ocena końcowa każdej z ocenianych ofert, w zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert, stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyliczonych wg wzoru:
X = C + G
gdzie:
X - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty
C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1
G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium nr 2
UWAGA:
Kryteria poza cenowe określa wnioskodawca w zależności od rodzaju usługi, dostawy lub roboty budowlanej.
IX. Warunki wykluczenia.
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
XI. Dodatkowe informacje.
XII. Załączniki
Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia Umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Prostki