Zapraszam na XVI sesję Rady Gminy Prostki, która odbędzie się w dniu 25 czerwca 2025 r. (środa) o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Prostki.
Otwarcie sesji.
Przyjęcie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z sesji Nr XIV.2025 oraz XV.2025.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Prostki od ostatniej sesji.
Zapytania i wnioski Sołtysów.
Odpowiedzi na zapytania i wnioski Sołtysów.
Interpelacje i wnioski radnych.
Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
Raport o stanie Gminy Prostki za 2024 rok.
Omówienie Raportu o stanie Gminy Prostki za 2024 rok.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Prostki za 2024 rok.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Prostki.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Prostki wraz z informacją o stanie mienia komunalnego za 2024 rok oraz sprawozdania finansowego Gminy Prostki za 2024 rok:
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2024 r. oraz sprawozdania finansowego za 2024 r.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Prostki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prostki za 2024 r.
Opinia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Prostki o wykonaniu budżetu za 2024 r.
Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Prostki.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Prostki w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Prostki za 2024 rok.
Dyskusja.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Prostki za 2024 rok oraz sprawozdania z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Prostki za 2024 r.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Prostki z tytułu wykonania budżetu Gminy Prostki za 2024 r.
Podjęcie uchwał:
Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prostki na lata 2025-2033.
Uchwała w sprawie zmian budżetu Gminy Prostki na 2025 rok.
Data wytworzenia dokumentu: 18 czerwca 2025
Dokument wytworzony przez: Organizacyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jolanta Komosińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2025 10:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 41