Wójt Gminy Prostki
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. drogownictwa
w Urzędzie Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B
I. Dane podstawowe:
1. Nazwa stanowiska pracy: inspektor ds. drogownictwa.
2. Komórka organizacyjna: Referat Inwestycji i Rozwoju.
3. Wymiar etatu: pełen wymiar czasu pracy.
II. Wymagania niezbędne:
- prawo o ruchu drogowym,
- o drogach publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- prawo budowlane,
- prawo zamówień publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego.
III. Wymagania dodatkowe:
- w przygotowywaniu i realizacji inwestycji drogowych,
- w wykonaniu remontów bieżących i utrzymaniu dróg,
(co najmniej 2 lata pracy na stanowisku związanym z przebudową, remontem lub utrzymaniem dróg).
2. Prawo jazdy kat B.
3. Dodatkowe wykształcenie, kursy, szkolenia, uprawnienia zawodowe z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania dróg gminnych, nadzorowanie remontów, przebudowy dróg.
2. Prowadzenie ewidencji dróg oraz drogowej infrastruktury technicznej.
3. Opiniowanie wniosków w sprawie lokalizacji w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową i wykorzystaniem dróg w sposób szczególny.
4. Nadzór nad oznakowaniem dróg gminnych.
5. Przygotowywanie decyzji w sprawie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego dróg gminnych.
6. Przygotowywanie decyzji w sprawie lokalizacji zjazdów z dróg gminnych.
7. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej i rowów odprowadzających wody opadowe.
8. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg, zwalczaniem gołoledzi i utrzymywaniem czystości na drogach stanowiących własność Gminy Prostki.
9. Planowanie i nadzór nad realizacją remontów obiektów drogowych.
10. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii.
11.Sporządzanie obowiązujących sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
w szczególności dotyczących:
- parametrów sieci dróg gminnych,
- sieci kanalizacji deszczowej.
12. Przygotowanie wniosków do projektu budżetu gminy w zakresie kosztów zadań inwestycyjnych, remontów bieżących, utrzymania i oznakowania dróg gminnych.
13. Organizowanie i nadzorowanie działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych (wykaszanie pasa drogowego i rowów odprowadzających wodę, wycinka krzewów).
14. Współpraca z zarządcami dróg publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych).
15. Współpraca z radnymi, sołtysami oraz mieszkańcami przy realizacji zadań drogowych zwłaszcza współfinansowanych
w ramach funduszy sołeckich.
16. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących zaliczenia dróg gminnych do kategorii dróg publicznych.
17. Bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem.
18. Terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych zadań i zleconych przez przełożonego.
19. Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonych, w szczególności dotyczących zastępstw innych pracowników referatu na czas ich nieobecności.
20. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu oraz praca w terenie (obszar gminy Prostki).
2. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz pracą w terenie, bezpośredni kontakt z interesantami. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
VI. Termin zatrudnienia:
VII. Wymagane dokumenty:
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys CV, powinny być opatrzony klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych zawartych w mojej ofercie pracy przez Wójta Gminy Prostki na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa".
VIII. Procedura naboru.
1) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
2) rozmowa kwalifikacyjna.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Prostki.
4. Wójt Gminy Prostki zastrzega sobie prawo:
- odwołania konkursu bez podania przyczyny,
- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów:
X. Informacje dodatkowe:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Prostki